Retro - Miffoman

Jag har precis bytt upp mig. Ny kamera och ny dator. Problemet är att jag inte har något redigeringsprogram på min nya dator ännu, så därför har jag inte kunnat lägga upp nya filmer. Men frukta ej, jag har tre filmer på gång!
Så länge ni väntar kan ni få kika på den första filmen jag spelade in. Den är Monty Python-inspirerad, filmad med min bror och en vän och jag var tio år med en flickröst.
Detta är Miffoman.

10 i topp - Dragon Ball-skurkar

Woha, that's right! Två filmer på en dag!
Den här har jag jobbat på i typ en vecka men eftersom många av mina läsare/tittare inte läser/kikar på Dragon Ball så var det väl lika bra att samtidigt släppa en "vanlig" film (alltså Saker som jag vet - avsnitt sju)
Ja, alltså, här är min 10 i topp-lista på Dragon Ball-skurkar, till er som är kloka nog att intressera sig i DB.


Ah, juste. SPOILERS ÄRE FULLT OM I DEN HÄR FILMEN! Jag berättar om hur Gohan spöade Cell och att Goku har en bror (han har flera, fast bara i GT), så om ni inte vill veta sådant, så borde ni inte kika på den här filmen. Okej? Great!




Saker som jag vet - Avsnitt sju

Nu är det besök hemma hos Killen med Koll och dags att ställa lite frågor. 
Tack till Amanda som filmade.



Och fortsätt att skicka in frågor. Börjar bli lite tomt på frågepappret jag har.

Gentlemens Club - Torsten

Andra avsnittet av Gentlemens Club. Alltså, min nya serie. Denna gång snackar Torsten om ett liv fyllt av händelse och spänning.



Tänkte också lägga till en liten notis om att jag skriver "Gentlemens Club" och inte "Gentlemen's Club" med mening. Lite svensk humor, det där. Så. Nu slipper jag dumma kommentarer. 



Gentlemens Club - Adam

Första avsnittet av min nya serie Gentlemens Club. I den här avsnittet snackar Adam om hans liv.
Fått min kamera att funka, så nu kan filmer börja rulla igen. Tyvärr sög visst ljudet, men jag ska förbättra det till nästa gång.



Saker som jag vet - Outtakes ifrån Ultimate Showdown

Kameran jag lånade under tiden min egna är på lagning fungerade inte alls, så nu kommer det förmodligen att vara rätt tomt på bloggen. Men ni kan roa er lite med Outtakes ifrån då jag slogs mot Unterhose Studios under tiden.



Killen med ...Thim - Duck and Cover

Nu har min kamera gått sönder. Får tillbaka den om tre veckor. Under tiden har jag fått låna en ännu sämre kamera. Hurray.
Det här är iallafall första gången jag och Thim (ifrån http://unterhosestudios.blogspot.com) gjort en riktig film tillsammans. Hela filmen är improviserad så resultatet kan diskuteras. Vi hade iallafall roligt då vi gjorde den.

Recensera, din jävel - Pengar

Kom hem ifrån en veckas Urkult för tre-fyra timmar sedan och nu är det på tiden att jag laddar upp en ny film. Den handlar om pengar.