Recensera, din jävel - Game Gear

Jag ska börja med att berätta en historia för er.
En liten pojke fick Windows 7 av skolan och märkte att han inte hade något redigeringsprogram längre. Så, han gick tillbaka med datorn och där lovade datorteknikerna att ge honom Adobe Premiere Pro. När den lilla pojken kom tillbaka så hade den lilla pojkens hårddisk raderats igen, så det tog ett tag för mig att skriva om manuset och lägga upp den här filmen. Hoppas det smakar ändå.




Kommentera gärna. Uppskattar feedback.

Recensera, din Jävel - Altered Beast

Nu har jag äntligen gjort en film jag länge velat göra. I det här avsnittet av Recensera, din Jävel så pratar jag om Altered Beast.
Kvallan på filmen tog verkligen stryk då jag laddade upp den på tuben. Ska försöka hitta en ny hemsida jag kan använda istället.

Om ni vill att jag ska recensera något särskilt spel så är det bara att säga till. Kom ihåg bara att jag inte kan recensera spel som jag inte har! Om ni vill donera ett spel, så jag kan göra en film om det, så skicka iväg ett mail till [email protected]
Kom ihåg att kommentera! Det gör mig glad och engagerad.