Saker som jag vet - Röstmeddelande

Fick precis ett "anonymt" röstmeddelande ifrån någon som addade mig på MSN. Jag laddade direkt upp det på tuben



Jag accepterar. VI möts 17.00 onsdag 1/7 2009

Saker som jag vet - Specialavsnitt fyra

Min lolfilm jag lovade att spela in.
Jag vill inte lägga ut den här filmen, men jag har inget val. Lovade ju.
Jag vill bara säga att jag vet att den är hemskt tråkig och dålig. Kommer hålla mig undan ifrån lolfilmer i framtiden



Egentligen vet jag inte vad en lolfilm ens är. Jag frågade runt lite och hörde att det är en film om saker som bara händer och som jag själv tycker är roligt. Blev inte så roligt, men det är iallafall saker som bara hände.

Saker som jag vet - Unterhose Studios frågefilm

Unterhose Studios har nu gjort en frågefilm. "Grejer som vi kan". VIlka tror de att de är egentligen!? 



Saker som jag vet - Avsnitt fem

Femte vanliga avsnittet av Saker som jag vet.
Tyckte det var längesedan jag gjorde ett vanligt avsnitt. Alltså som inte handlar om jävlarna på UH. 

Det har dröjt ett tag att klippa, för det har varit problems med datorn och sådant. Men nu ligger den uppe för er.
Lite längre än vanligt. Hoppas det är okej.



Ni kanske ser att det blir lite "konstigt" på ett ställe. Jag vet själv inte hur jag ska lösa det. Om någon har något tips så får ni gärna höra av er.

Saker som jag vet - Specialavsnitt tre

Saker som jag vet - specialavsnitt tre.

Kära tittare, jag behöver ert stöd. Jag gör mitt bästa för att göra en lolfilm men jag vet knappt vad det är. Skriv vad man kan bära på ryggen bland kommentarerna, så ska jag göra mitt bästa för att vinna.

Uppdatering: Nu funkar filmen



Saker som jag vet - Unterhose Studios har svarat igen

Vissa lär sig aldrig. 
Unterhose Studios har svarat på min film igen.
Stick around för mitt svar.



10 i topp - Animeintron

Min första 10 i topp-lista.
Är inte helt nöjd med hur den blev, men förhoppningsvis förbättras listorna senare. 

Den har inte precis humor i sig och till skillnad från Saker Som Jag Vet så skriver jag inget manus innan utan pratar bara på. Lämna gärna en kommentar på vad jag kan förbättra till nästa lista. Tackar.



Saker som jag vet - Specialavsnitt två

Mitt svar till Unterhose Studios. De jävlarna ska bita i gräset



Lyrics:

Det finns några killar i Vännäs som jag ogillar De går runt och inbillar Att de är bättre än jag Och jag ska slå ett slag Ett tag Mot Unterhose Studios Vännäskillar som bara vill slåss Unterhose Studios De vet ingenting om OSS OSS OSS Unterhose Studios En av killarna ser ut som en albatross Unterhose Studios De har inte ens en maffiaboss Om det är något som jag vet Är att de är full av falskhet Men det är ingen nyhet Och jag är en riktig skönhet Visst ser jag ut som en poet? Unterhose Studios Härmed utmanar jag er Unterhose Studios Gör en film om saker ni vet Unterhose Studios Antar ni min utmaning? Unterhose Studios Eller är ni för fega för det?

Saker som jag vet - Unterhose Studios har svarat!

De små jäklarna på unterhosestudios.blogspot.com har nu svarat på min film.
Ni har ingen aning om vad ni gett in er i.



Nu är det fan krig på riktigt.

Saker som jag vet - Specialavsnitt ett

Detta är första i en rad specialavsnitt.
bloggen http://unterhosestudios.bloggspot.com släppte ett inlägg där de var väldigt anti mig. Så då gjorde jag en video till dem.



Saker som jag vet - Avsnitt fyra

Det här är fjärde avsnittet av Saker som jag vet. 
Folk har frågat om huvudstoryn till avsnittet som klipptes bort, eftersom det är ganska speciellt.
Grunden är att en annan "Quizmaster" försökte ta min plats. Det tog jag som en utmaning. Vi skulle svara på samma frågor och den som svarade bäst skulle alltså vinna. Tittarna skulle få rösta. 

Inte bara har jag gått och blivit blond utan jag hittade ett annat ställe att filma på. Jag kommer nog använda det då och då i framtiden.



Saker som jag vet - Avsnitt tre

Här är tredje avsnittet av "Saker som jag vet".



Saker som jag vet - Avsnitt två

Andra avsnittet av "Saker som jag vet".



Saker som jag vet - Avsnitt ett

Det här är första avsnittet jag gjorde av  "Saker som jag vet". 



Killen med koll

Hejsan. Jag är killen med koll.
Jag tycker om att filma, toplistor och långa promenader på stranden.
Här kommer jag lägga ut de filmer jag gör. För tillfället har jag bara en serie - Saker Som Jag Vet och sen har jag en i skallen som jag ska börja på om bara någon dag. Då jag kom på det så förstod jag att min gamla blogg sakersomjagvet inte skulle duga åt resten av mina serier. Så här är den nya. KillenMedKoll.webblogg.se (blogg.se var upptaget av någon nisse)
Saker som jag vet
Saker Som Jag Vet är en serie avsnitt där tittare skickar in frågor till mig och självklart så besvarar jag dem också.
Då jag skriver det här är jag precis uppe i ett krig mot Unterhose Studios. Så de nya videorna är lite speciella. Sen, när det är över så går jag tillbaka till det normala.
10-top
Ganska basic idé. !0-topplistor i filmform. Inga regler att binda sig till. Jag gör listor till vad jag än känner för.
Om ni vill se en topplista på något specifikt, så är det bara att skicka en kommentar eller något liknande till mig.
Som sagt har jag inte filmat den första ännu. Men det kommer.
Det är det jag är igång med nu. Förhoppningsvis kommer det fler projekt på vägen. Hare gött!