Saker som jag vet - Avsnitt sex

Nu är sjätte avsnittet av Saker som jag vet ute! Varit på festival, så den har dröjt lite. Och om två dagar åker jag iväg i en vecka till. Så nästa film kommer också dröja lite. Ni kan skicka in frågor så länge!



Recensera, din jävel - Flingor

Första avsnittet av serien "Recensera, din jävel". 
Dagens avsnitt handlar om flingor och ja, jag är inte så nöjd med det här avsnittet. Första avsnittet brukar bli lite "pilotavsnitt". Lovar att de förbättras senare.



Saker som jag vet - Ultimate Showdown

Och nu är det dags att släppa filmen ifrån vårat bråk. Unterhose tog med sig en kamera och såhär blev allt



10 i topp - Tvserieintron

Nu kommer jag med en ny 10 i topp-lista. Jag anser själv att den här utklassar den förra. Nu börjar jag lära mig det här.
Tvserieintron är alltså ämnet. Jag vet att det liknar det förra, men det får vara så. Om ni har några ideér om vad jag kan göra listor om, så får ni gärna skriva någon liten kommentar (det får ni gärna göra ändå.)