Killen med Jul - Avsnitt Tjugofyra

God jul på er kära tittare/läsare! Idag tar Killen med Jul-serien slut.

Att spela in tjugofyra avsnitt och publicera ett åt gången, varje dag i nästan en månad har varit minst sagt galet. Jag måste säga att jag känner mig ganska stolt över resultatet.
Det var ett par gånger då jag kände att jag inte skulle hinna och att serien skulle bli förstörd, men tack vare min fina flickvän Amanda ordnade det sig gång på gång. Tackar.
Serien har inte haft så många tittare, så nu kan jag glatt meddela er som inte tittar att jag kommer satsa på lite andra avsnitt nu. För tillfället har jag skrivit klart ett långt manus av Recensera din Jävel och jag håller även på med en helt ny serie, men det får bli en överraskning. Men nu så säger jag bara; från mig - till er, en riktigt god jul.

Killen med Jul - Avsnitt tjugotre

Nu är det snart slut på Killen med Jul - för ert eget bästa. Bara julafton kvar nu! Extra lång och extra... typ allt.
Snart äre jul. Då kommer det sista.

Killen med Jul - Avsnitt tjugotvå

Klockan har precis slagit över till den tjugoandra och det är dags för Killen med Jul!

Killen med Jul - Avsnitt tjugoett

Direkt ifrån redigeringsbordet kommer nu ett nytt avsnitt av Killen med Jul!

Killen med Jul - Avsnitt tjugo

Bara fyra dagar kvar till jul! Kan ni förstå det? Snart är lyckan här, fast ni kan redan få en liten bit av lycka i ett nytt avsnitt av Killen med Jul.


Killen med Jul - Avsnitt nitton

Nittonde idag och även fast mitt internet är paj så fick jag upp en film!


Killen med Jul - Avsnitt arton

Nu har Killen med Koll blivit Killen med Jullov!

Killen med Jul - Avsnitt sjutton

Nu är det den sjuttonde nivet


Killen med Jul - Avsnitt sexton

Jag håller på att försöka göra sidan lite snyggare samtidigt som jag håller på med en helt ny hemsida som jag hoppas att jag snart ska få dela med mig av.
Under tiden; Killen med Jul.

Killen med Jul - Avsnitt femton

Femtonde idag och ja... Knillen med jul


Killen med Jul - Avsnitt fjorton

Två veckor har redan gått, alltså, fjorton dagar. Därmed fjortonde avsnittet.

Killen med Jul - Avsnitt tretton

Lucia idag! Men inte tänker jag gå ut och sjunga, nej. Jag tänker ladda upp en film åt er istället.   

Killen med Jul - Avsnitt tolv

Hurra! Nu har vi kommit igenom hälften av allt!  

Killen med Jul - Avsnitt elva

Hurra! Ännu en dag har gått av december och ännu ett avsnitt av Killen med Jul ligger uppe!

Killen med Jul - Avsnitt tio

Idag är det den tionde! Otroligt! Tio avsnitt av Killen med Jul ligger nu uppe.

Saker som jag vet - Avsnitt åtta

Mitt i decembermörkret kommer här ett nytt avsnitt av Saker som jag vet! Det har tagit lång tid men jag hoppas att ni tycker att det är värt. Fortfarande lite problem, då jag skaffat ny kamera. Men jag lovar att försöka fixa det (storleken på bilden) Släng gärna iväg en kommentar så blir jag glad i munnen.

Recensera, din jävel - Sladdar

I det avsnittet av Recensera, din jävel snackar jag om alla de här förbannade sladdarna.

Killen med Jul - Avsnitt nio

Idag är det verkligen nionde december, så då tar jag och visar Killen med Jul - Avsnitt nio.

Killen med Jul - Avsnitt åtta

Åttonde december idag, så nu kör vi på avsnitt åtta.

Killen med Jul - Avsnitt sju

En vecka av julen har gått och det betyder att det är dags för avsnitt sju av Killen med Jul!

Killen med Jul - Avsnitt sex

Klockan har precis slagit över till sjätte december, vilket betyder ett nytt avsnitt av Killen med Jul!

Killen med Jul - Avsnitt fem

Femte december och hög tid för ett nytt avsnitt av Killen med Jul!

Killen med Jul - Avsnitt fyra

Fjärde december och dags för fjärde avsnittet idag.

Killen med Jul - Avsnitt tre

Tredje december idag och så klart är det dags för avsnitt tre av Killen med Jul. Släng iväg en kommentar så blir min mun glad.

Killen med Jul - Avsnitt två

Bang så var andra december här tillsammans med andra avsnittet av Killen med Jul!

Killen med Jul - Avsnitt ett

Första december idag och dags för premiären av Killen med Jul. Första avsnittet idag och det andra ser ni redan imorgon! Lämna gärna en trevlig kommentar. God jul!