Killen med Jul - Avsnitt Tjugofyra

God jul på er kära tittare/läsare! Idag tar Killen med Jul-serien slut.

Att spela in tjugofyra avsnitt och publicera ett åt gången, varje dag i nästan en månad har varit minst sagt galet. Jag måste säga att jag känner mig ganska stolt över resultatet.
Det var ett par gånger då jag kände att jag inte skulle hinna och att serien skulle bli förstörd, men tack vare min fina flickvän Amanda ordnade det sig gång på gång. Tackar.
Serien har inte haft så många tittare, så nu kan jag glatt meddela er som inte tittar att jag kommer satsa på lite andra avsnitt nu. För tillfället har jag skrivit klart ett långt manus av Recensera din Jävel och jag håller även på med en helt ny serie, men det får bli en överraskning. Men nu så säger jag bara; från mig - till er, en riktigt god jul.

Kommentarer
Postat av: E B i T H R i L.

sv: Jag har ett DS lite och ett ninteno 64 ^^,

2009-12-24 @ 22:16:46
URL: http://tillybergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är rädd för dig efter vidiorna på youtube :(

2010-01-07 @ 20:53:10

Du pysen, du kan skriva massa grejer här:

Vad du heter:
FÖRGÄT MIG EJ!

Din post på internätet: (publiceras om jag känner för det)

Din blogg, om du är hipp och har en:

Grejen du ska skriva:

Trackback