10 i topp - Tvspelsmusik

Efter min hårddiskrasch har jag gjort mitt allra yppersta för att komma tillbaka på fötterna igen. Egentligen skrev jag klart manuset till den här filmen för mer än en månad sedan, men jag har behövt skriva om det. Det tog sin tid, men nu är det klart.
Under den här tiden har jag jobbat med två andra filmer till Västerbottens Amatörfilmfestival (VAFF). Om jag lyckas få tag på filmerna så lovar jag att visa dem här. Den ena filmen är en blodig, grotesk film om kastrering som jag jobbade med i runt tre månader. Redan visat den fyra-fem gånger inför en tvåhundra människor varje gång. Fick helkul respons på filmen och det skulle vara kul att se vad ni tittare tycker.
Den andra filmen var jag bara skådespelare i. Det är faktiskt Trepunktsthim som skrivit manuset och regisserat den tillsammans med Painting Pete. Men nog om det. Nu tycker jag att det verkligen är dags för en KmK-film.

Kommentarer
Postat av: V

Här kommer Piff och Puff! (e på språng nu)

Här kommer Piff och Puff! (varje gång nu)

Här kommer världens bästa räddningspatrull som löser fallen för din skull!

2010-04-22 @ 22:37:36
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Du pysen, du kan skriva massa grejer här:

Vad du heter:
FÖRGÄT MIG EJ!

Din post på internätet: (publiceras om jag känner för det)

Din blogg, om du är hipp och har en:

Grejen du ska skriva:

Trackback