Recensera, din jävel - Sonic Spinball

Nu är det dags för ett nytt avsnitt av Recensera, din jävel. Ber om ursäkt för gorillakvalitén då jag visar spelet, men jag kunde inte fixa det på ett annat sätt.

Har också skaffat mig en introlåt! Första gången jag använder den och ni får gärna slänga iväg en kommentar om vad ni tycker om den. Painting Pete har förstås skrivit den och jag har bara slängt ihop lite bilder. Kommer förmodligen se annorlunda ut senare. Så, alltså, säg vad ni tycker och vad jag borde ändra på när det kommer till introt.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: P

Kul, han gjorde ett intro till mig tidigare också, men jag har inte kunnat passa in det i något.



Sen funderar jag på att börja recensera spel. Fast, jag vet inte.

2010-02-23 @ 15:36:13
Postat av: Petter

Hej kolla min hemsida!

2010-03-01 @ 22:11:31
URL: http://killenmekoll.tk/
Postat av: elli

hahahaha detta var väldigt väldigt roligt

2010-04-09 @ 18:52:49

Du pysen, du kan skriva massa grejer här:

Vad du heter:
FÖRGÄT MIG EJ!

Din post på internätet: (publiceras om jag känner för det)

Din blogg, om du är hipp och har en:

Grejen du ska skriva:

Trackback