Retro - GPM

Jag tänkte bara berätta för er att jag inte kan filma två veckor i månaden. Jag bor hos min pappa dessa två veckor och saknar bakgrunder, lampor och plats. Därmed kan jag inte uppdatera så ofta som jag vill. Har ett flertal manus att arbeta på, men det kommer inte bli en ny film förrän tidigast nästnästa torsdag. Bara så att ni vet.
Har skaffat en vanlig blogg också, där jag kan skriva om vad jag har lust till. Den heter Hur man vinner på Nintendo.
Kika in om ni vill.
Infogar en fett gammal film jag filmade för fyra år sedan. Alltså, en av mina första kortfilmer, innan Killen med Koll fanns.
Den har ingen riktig handling, men den kanske kan vara skoj att få se på.

Kommentarer

Du pysen, du kan skriva massa grejer här:

Vad du heter:
FÖRGÄT MIG EJ!

Din post på internätet: (publiceras om jag känner för det)

Din blogg, om du är hipp och har en:

Grejen du ska skriva:

Trackback