Saker som jag vet - Avsnitt tio

Saker som jag vet var den första serien jag började på som Killen med Koll och det var den som gav mig tittare. Sedan dag ett har jag haft er tittare att tacka. Det är ni som tittar, skickat in frågor och framför allt - fått mig att fortsätta med serien så pass länge som jag har gjort det. Men jag känner att det är dags att göra något nytt och mer eget. Jag kommer fortsätta med Recensera, din jävel, 10-i-topp och kanske även Gentlemens Club.
Men det här är sista gången ett avsnitt av Saker som jag vet laddas upp på internet.
Titta på filmen och skriv en kommentar. För det gör mig lycklig som en liten sparv.


Nu behöver ni inte skicka in frågor längre.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenkvist Ågärd

<3

2010-07-20 @ 14:38:20
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Ditt största fan

Nej vad sorgligt :( Men fint.

jag tycker iallafall att du är bra :)

2010-07-20 @ 15:46:01
Postat av: Anonym

vad har du gjort med ditt hår..........

2010-07-24 @ 00:45:18
Postat av: Lovisa

Jag hoppas du kommer på en bra ide.. annars får du görna fortsätta med saker som jag vet (A)

2010-08-13 @ 00:32:34

Du pysen, du kan skriva massa grejer här:

Vad du heter:
FÖRGÄT MIG EJ!

Din post på internätet: (publiceras om jag känner för det)

Din blogg, om du är hipp och har en:

Grejen du ska skriva:

Trackback